loading...

Komşu Kızının Seks Hikayesi



Her kişi okul, bir tarih, öpücük, ve cinsel ilişki için gidiyoruz olarak hayatlarında önemli olaylar için ilk kez hatırlar. Daha maceracı, anal seks için kişi her iki (alt) alan ve (üst) vermek için eğlenceli olabilir. Yapılan çalışmada evli çiftlerin% 40 anal seks de tecrübe etmişti bildirdi. Rapor birkaç erkek anal ilişki alma ağrı ve zevk yaşadı diyerek devam etti.

Kırk üç yaşına geldiğinde, benim ilk biseksüel toplantı vardı. Biseksüel olmak benim ilk günlerinde, ben sadece kafa almak için erkeklerin bir araya geldi. Tek yönlü oral seks üç yıl sonra, adam fellatio verme hakkında bir merakım vardı. Ağzıma bir adam cum vardı sonra, ben oral seks vererek bağımlısı oldu. Benim biseksüel faaliyetleri yavaş ilerliyor edildi. Sonunda, anal seks almak için oral seks vererek değiştirildi. Ben Carl adında bir yabancıyla tanıştığında Bu benim bakire eşek, bu ne şans kaybetmek sekiz yılımı aldı.

Ben Carl çevrimiçi tanıştım. Ben isimsiz seks için karşılamak için yabancılarla bulmak için çeşitli Yahoo gruplarına mesaj göndermek istiyorum. Carl onu bir x-rated resim ile cevap verdi ve o benimle tanışmak istiyorum neden belirtti. Ben Carl buluşmak üzere sözleştik bir nedeni, o, nerede yaşadığımı yakınındaki az iki kilometre yaşadı. Bizim e-posta alışverişi, o sözlü memnuniyeti alan aşırı memnuniyeti ifade ve ben karşılığında bir şey olmadan baş veren varmı övünen. Birçok e-posta alışverişi sonra biz tanışmak istedim olmadığını belirlemek için birbirlerini kontrol dışarı, biz oturup Dennys buluşmak kahve için anlaştılar. Benim cinsel ihtiyaçlarını ağzımda bir adam cum yapmak vardır; Carl'ın cinsel ihtiyaçlarını tamamlama oral seks almak için idi.

Ben kabul zamanlamalı Carl buluştum, el salladı ve kahve emretti. Biz bir saatten fazla süren keyifli bir koruma vardı. Biz Yaşadığımız iş ve spor hakkında konuştuk. Bizim koruma sonunda, biz, yaptığımız toplantı konu hakkında konuşmak veren ve sözlü zevk almaya başladı. Ben Carl için acil sevme vardı. Onun kişiliği tanıştığım diğer insanlardan farklı olarak, Carl sevdim. O beni rahat koymak tatlı dilli bir ses vardı. Bir darbe için buluşmak ve gitmek için acele görünmedi. Eylem eksikliği bana onun horoz emmek olabilir bu yüzden Carl beni istemiyordu inanmak neden oldu.

Carl bir masöz olarak çalıştı ve kaslı kollar büyük elleri vardı. Carl masajlar verme konusunda pay ilginç hikayeleri vardı. Onun erkek müşterileri bazıları, mesajın sonunda bir "mutlu son" olarak ekstra hizmetler istedim. Carl'ın masaj iş bir birine el işi sağlama şansı, iki veya daha fazla erkek bir gün verilmiştir.

Carl, bana "Eve azgın gelip bu kadar çok çıplak organları ile ve el işleri ile, ben veriyorum. Benim horoz emmek için birine dinlenmek ve ihtiyacınız istiyorum." O, "Ben bir kız arkadaşım var, ama biz birlikte birçok geceler geçirmek istemiyorum. Benim biseksüel olduğumu ve başka bir adam karşılamak sakıncası olmadığını bilir." Diye devam etti

"Ben darbe işleri vermek istiyorum, ve karşılığında bir şey yapmak zorunda kalmazdım.", Yanıtladı

Carl'ın kahve bitmiş ve dedi ki, "sen benim daireme beni takip edebilirsiniz isterseniz My place, buradan pek uzakta değil." Ruhum daveti ile kaldırdı. Carl yalnız yaşıyordu, o bir iki odalı bir daire kiraladı. Bir yatak odası uyku ve onun masaj iş için ikinci bir yatak odası için saklıdır. Biz düzenli göründü Carl'ın daire girdi. Kanepede Geçmişte Yürüyüş, Carl "adlı yatak odasına gidelim.", Önerilen Carl masaj-in-house vermek için bu ikinci yatak kullanılmaktadır. Yatak odasında, ben bir portatif katlanabilir masaj masası, bir kraliçe yatak ve çekmeceli dolap fark ettim. Carl "Masaj ister misin?" Diye sordu

Ben, diyerek kabul "Tabii, çok seviyorum. Seni büyük masajlar verir eminim. Bir masaj bir masaj her zaman istediğimizi çok iyi hissediyorum." Ben Carl soran, benim boksörler aşağı elimden, "Beni nereye istiyorsun?"
Carl, diyerek masaj masası başıyla "Masanın üzerinde ve boksörler kaldırmak." Ben çıplak olma konusunda biraz utangaç, ama hissettim gibi yönetti vermedi. "

Carl'ın elleri sihirli, güçlü ve güçlü elleri tüm basınç noktaları dokunarak, benim vücut üzerinde hareket gibiydi. On beş dakika sonra, ben çok rahat hissettim. Ben fark etmedi, ama Carl bana bir masaj verirken, soyundu. Gözlerimi açtım ve onun horoz düz baktı.
Carl, "dedi Roger biz daha oda olacak yatağa taşımanızı sağlar."

Birkaç dakika sonra, bizim çıplak organları yatakta yatıyordu. Carl az 170 £ neredeyse altı metre boyunda ve tartılır durdu. Cesedi işini iyi durumda onu tuttu birinci sınıf durumda akıl baktı. Bedenim Carl Döşeme ve uygun değildir kıyasla. Biraz bedenimi £ 20 ağır olmak konusunda kendine öz, ama yağ değil hissettim. Carl kıllı göğüs ve bacaklar ile bir all-over tan vardı. Carl ile karşılaştırıldığında, ben aşağı boyun yumuşak ve beyaz duyuyorum.

Carl, onun horoz ile yatakta çıplak yatıyordu ilk şey, fark ettim. Ben biseksüel adam olmuştur bu yana, başka bir adamın horoz site beni büyülüyor. Hala giyinmiş zaman hayranlık başlar, ve ben o küçük veya büyük, kesik veya kesilmemiş horoz bir viraj var mı ya da düz olup olmadığını tahmin etmeye çalışırsınız? Ben o kapalı hızlı ya da yavaş vuruyor ilgili olmadığını düşünüyorum; bana ne kadar cum verecekti. Ben ağzıma ve yutma bir adam cum hakkında fantezi vardı.

Carl konuşurken o size futbol izlerken kanepede oturmuş olsun rahat hissediyorum ya da iki erkek çıplak yatakta yatarken, şimdi istiyorum adam tipi.

Onun kısmen sert ereksiyon etrafında ovularak onu alay büyük bir horoz vardı Whispering, ben onun horoz alay, oynamaya devam etti. Gözlerinin içine baktığımda, beni devam etmek istediğini söyleyebilirdi. Bir kaç dakika içinde, Carl'ın horoz dik durdu.Ben bir yandan ve benim diğer yandan onun topları cupping ederken onun şaft yalamaya başladı ve benim yanak ve dudak üzerinde hareket onun horoz düzenledi.

Ben oral seks alırken ne gibi biliyordum ve Carl'ın horoz ile oynanan zaman sadece aynı şeyi yapmaya çalıştım. Carl'ın horoz ile, ben o yuvarlak mantar şekilli kafa pembe harika bir gölge renklendi vardı gözlendi. Ben Carl hemen gelmeyeceğini umarak bir sıcak ıslak ağzına Carl'ın horoz baş koymak.

Sonra, ben Carl'ın frenulumu yalamak ister (onun bezinin altındaki o küçük şirin flep; sadece küçük dilinizin altında disket nesne benzer). Ben bu doğru o mil boyunca dilimin flicking hoşlanırım; ucunda Spotlar ben Carl'ın gıdı nokta bulmak umuyoruz edildi. Ben yalama ve onları emme, Carl'ın topları ağzıma taşıyın. Carl'ın perine, onun topları ve anüs deliği arasındaki alana erişim sağlayan bacaklarını taşındı. Bu yüzden onun ikinci tickle nokta bulma, ileri ve geri dilimin koşmak, Carl yağmuruna gelmiştir.

Ben öpmek ve vücudun diğer bölümlerine yalamak ederken ben hafifçe benim parmak uçları ile Carl'ın mili fırçaladı. Carl bana onun horoz madeni için kullanılan Hindistan cevizi yağı bir kavanoz, sağlanan. Hindistan cevizi yağı, oda sıcaklığında katı olan vücut sıcaklıkta erir ve doğal bir sağlıklı bir besindir. Bu tıbbi tadı en ticari lubes aksine, hiçbir tadı vardır. Penis şaftı üzerine deri ince ve Reşo duyarlı olduğundan oral seks verirken Yağlama önemlidir.

Ben öptüm ve Carl'ın horoz mili yaladı. Ben dili ile frenulumu gıdıklama, dilimin ucuyla onun horoz başını çember. Ben Carl'ın horoz ağzıma kaldırmak ve ben emmek öpmek ve onun topları, onun delik ve perine, her şeyi yalamak onun topları taşımak. Ben Carl'ın bacaklarının arasına olduğum zaman, o zevk inilti biraz vererek gözlerini kapatır. Ben uzun zamandır bu yapmadım.

Ağzımda Carl'ın fındık birini aldı ve üzerine hafifçe emmeye. Uyarılmış Carl, diyerek ağzımdan sıcaklığını yanıt "Oh evet, bu iyi hissettiriyor. Benim somunu yala."
Onun horoz ben yalamaya başlayınca iki eliyle horoz tutmak zorunda ben çok tanıştığım diğer erkeklerden daha büyük görünüyordu hafifçe onun horoz başkanı. Profesyonel bir görünüm için çalışıyorum "Siz kalın ve uzun, ağzıma almak için çok musluklar var." Yorumunu Onu güçlü ve güvenli hissetmelerini istiyorum. Ben cesaret verici sözlerle, ve benim sesine kendisine rahatlatıcı duyuyorum.

Ben kontrol onun güven oluşturma ve ağzıma fuck onu isteyen kalmak için çalıştı. Ben onu alay ve ağzımda onun tam ereksiyon almak için istekli tamamladı. Ağzım penisinin başının üzerinde kayar ve benim dudakları arasında onun horoz kayma izin başladı. Onun bezi küçük öngörülemeyen hareketler ile başlayarak, benim dudakları dişlerimi öylesine hissettim kapsayan emin yaptı. Yavaş yavaş, daha şiddetle ileri geri başımı hareket başladı.

Dudaklarım Dilimde Carl'ın horoz masaj, mümkün olduğunca hareket, dik onun şaft üzerinde kaydırdı. Onun horoz ağzımda, derinlerde, giderken benim dil ile onun mili tickled. Sonraki, benim dudak ve dil etrafında Carl'ın horoz başkanı twirled. Açıktır ki, dil hareket Carl'ın keyfi artırılması neden oldu. Carl soluk soluğa, "Vay sen iyisin. Emin bir horoz emmek."

Ben horoz ağız dolusu, Carl yanında diz çöktü. Kafama bir nod ile yanıtladı. Ben cumming dan Carl tutmak için onları değiştirmeden, Carl'ın horoz çeşitli teknikler kullanılmaktadır.Aklım düşünme Carl yüzüme, ya da benim çıplak beden, ağzımda, onun yük darbe olurdu. Ben onun milinin alt kısmında bir el koydu. Ben yavaş yavaş benim ağzına onun tüm derin alarak horoz dimdik onun başının üzerinde dudaklarımı getirdi. Ağzım Carl sıcak ıslak kedi sevdim hissettim. Carl bana ona oral seks vermek izledim. Carl bana seyrederken, görsel uyarılma güçlüdür.

Ben ağzıma bir uzantısı olarak hareket Carl'ın horoz tabanı etrafında elimi sardı. Bu eylem Carl'ın horoz zaman ağzımda derin gagging beni tuttu. Elim ve ağız Carl'ın horoz üstüne gerginlik koymak için birlikte çalıştı. Ben yavaşça Carl'ın işemek delikten aşağı dilimin itti.Benim ağzımdan Carl'ın horoz dışarı izin gibi, ben daha fazla zevk üreten, ağzımdan çatıdan onun horoz slayt başkanı izin.

Ben Carl'ın doruk kalkışta hissediyordu; Carl sırtı kemerli olarak penisini zorlaşıyor hissettim. Carl usulca "Ben boşalmak için. Beni nereye çekmek istiyorsun?" Dedi Carl ateş etmeye girintili fark ilerlemek bana verdi.
Bütün ibneler gibi, ben bir erkeğin meni tadı gibi ve ben yutmak için seviyorum. Ben mutlak olabilir Bütün, "Carl ağzımda cum."

Ben ağzımda Carl'ın cum istediğine karar verdi ve ben onun cum yutmak istiyordu. Ben itaat ediyorum ve yutma tarafından, Carl benim eylemleri üzerinde onun hakimiyeti kabul ettiklerini biliyorum çünkü bir erkeğin sperm Ben Carl'ın boşalmak yutmak istiyordu içeri almak için sağlıklı ve güvenli olduğunu biliyordu. Onu vurmak için çok boğazımdan Carl'ın horoz, nefesimi tutarak, bekliyorum. O ateş etmedi. Bana nefes almak için izin geri başımı taşındı. Bir kez daha, ben onu tekrar tüm yol gitmek aşağı hareket. O doruğa başlayana kadar birkaç kez yaptım. Sıkıca, ben kilitli yılında görünrüleri Carl'ın horoz boğazımı benim aç kucaklama. Ben fleksiyonda ve zonklama ıslak kedi simüle etmek benim boğaz kasları daralmıştır. Ben Carl'ın horoz onun topları agresif okşa beni neden patlamaya hazır görünüyordu biliyordu. Ben enerji, baraj sonları ve Carl'ın görkemli cum seller boğazıma benim gut ve zonklama patlaması, boğazıma bu duyguyu aldı. Carl'ın horoz onun çiş deliği onun cum dribbled ve ağzıma doldurdu. Carl'ın cum o derin ağzıma geldi, değil anında tadı vardır, hiçbir tat en tomurcukları vardır.

Ben benim ağız ve dil onun horoz masaj devam ederken benim ağzımdan merkezine Carl'ın horoz taşındı. Onun doruk sürgünler kalanı ağzımda cum. Ağzımda etrafında onun sıcak adam krem ​​hışırtı, o onun horoz üzerinde tüm yayılır. Ben onun ereksiyon yumuşak gitmek başlayana kadar onun cum tüm alarak, onu emmeye devam. Sonra onun horoz vererek biten, tüm onun cum onun horoz yalamak temiz bir koca kafa öp ederim.

Uzun bir süre, Carl ve ben yatakta dinlenmiş. Biz giyinmiş ve Carl bana bir şey içmek, kahve, kola, bir bira teklif etti. Ben bir bira seçilir. Biz kanepeye oturdu ve iki normal düz erkek gibi davrandılar. O bizim yatak odasında ne yaptıklarını söylemedi. Carl onun düz hareket faaliyetleri ile biseksüel faaliyetlerini birbirinden ayırmanın bir yolu vardı. Biz iki sıradan düz erkek sanki Carl ve ben karşılamak istiyorsunuz, biz davranıyordu. Carl onun horoz ovmak başladı ya da benim gibi bir emir verdiğinde, "Burada üzerinde sıcak ağız alın," Ben bu itaatkâr horoz enayi dönüştü vermedi.

Ben, bira bitmiş Carl tokalaştı, ve eve döndü. Ben Carl bir toplantı için teşekkür gönderdi ve ben büyük bir zaman vardı söyledim.
Birkaç gün sonra, cep telefonu çaldı. Carl "O kimseyle paylaşmayız. Kız arkadaşım iki adam ona gitmek seyretmek istiyorum ama seyretmek istiyor. Ilgileniyor musunuz?" Dedi
ilk başta ben de ne diyeceğimi bilemedim. Benim düşünce Buluşması, ben "ona git", Carl sorguladı

Carl "Sen bir kaç gün önce ne yaptığını biliyorum. Beni ve başka bir adam izlemek istiyorum kadar sıcak.", Cevap
"Elbette, bana heyecan verici geliyor. Ben seyirci seviyorum." Ben artırdı.
Carl ve ben karşılamak için zaman tartışılan ve bizim program sonraki gece karşılamak için çalıştı bulundu. Ben etiketin ziyaretçinin park alanı Carl'ın apartman önünde park etti. Benim iş elbiseleri, pantolon ve gömlek giymiş duştan taze duyuyorum.


Carl bir bira ile beni kapıda karşılar ve onun daire içine beni ağırlıyor. Girdiğim gibi uzun boylu sarışın bir kadın yaklaştı. Ben elini sallamak ve ben o Mary diyor aynı zamanda Roger olduğumu söylerler. Biz kanepede oturup biz gülümseme. Biz bu kasaba ve diğer nazik konularda nasıl sona erdiği, bizim işler hakkında söyleşmek başlatın. Biz biz biz Carl nasıl tanıştığımızı plaj yakınında yaşayan zevk ne hakkında sohbet ettik. Mary "Carl ve ben bir yıl boyunca flört ettiler." Dedi
Ben de "Ah bu harika." Ben kelimelerimi kaybettim am.


Meryem Sesinde utanç hiçbir işaret ediyor, "Carl onun cock bahsetti, ve bana bu yüzden kendim için görmek zorunda heyecanlandı. Tekrar yapayım Yani ben Carl sordum."


Onun sözleri ve sesimi bir gurur ile gurur, "Ben seviyorum," dedi.
Carl, çanları "Elimizde daha fazla oda nereye yatak odama gidelim."
Biz Carl lider ve Mary lider, Carl'ın yatak yürümek elimden. Carl'ın yatak odası bir kral yatak ve bol oda vardı, ben sayfaları döndü fark ve yatağın yanında bir sandalye. Mary silahlı sandalye üzerinde salladı "Burada oturuyor olacak yani, izlemek istiyorum" duyurdu. O, "Ben iyi bir görünümü var ve ikiniz benim için iyi bir gösteri koymak istiyorum" dedi.

Carl onun elbiselerini kaldırır. Ben benimkini çıkarmaya başlar, ve Mary sandalye ve saatler oturur. Carl ve ben çıplak onun yatakta yatıyordu. Carl'ın kız arkadaşı iki adam ona gitmek izlemek için hazır, tamamen giyinik kaldı. Carl yanına uzandı, ve bu onun gösterisi ona öncülük izin çünkü. Biz yatakta yatıyordu ne zaman Carl ağzıma o kulağıma, boynuma öpmeye başlar. İlk toplantıda, Carl ve ben yapmadım, bu gafil beni yakaladı. Şimdi ikinci kez bir erkek ile yapıyorum, benim geçmişte bir adam ile yapmıştı.Carl dudaklarını sıkıca benim için bastırdı, onun ellerinde benim başımı tutar. Onun dilini dart dışarı ve ben doğal olarak kabul etmek benim ağzı açık. Carl tutkuyla ağzıma frenching edilir.

Carl'ın boynuma benim tek elle hareket eder ama ağzıma öpmeye devam boynuma sabit basınç tutar. Carl'ın Öte yandan benim meme taşındı ve fondling benim meme olduğunu.O benim meme oynuyor. Kimsenin benim meme için olması ile oynamak yoktu, ve ben onlara kendi dokunarak zorlaşıyor hissediyordu. Carl benim meme benim horoz ucu benim meme bir stimülasyon hissi ile sonuçlanan sıkmak, ovmak çimdik devam ediyor. Carl eylemleri bana büyük zevk verdi.

Emin değilim ama Carl beni baştan düşündüm? Ben Carl'ın sonraki hareketini tahmin olamazdı. Ben Carl'ın kurşun takip etmeye karar verdi, o benim göğüsleri ile oynuyor ve ben onun oynayacaktır. Ellerimi Her iki Carl'ın vücut keşfetmek için kullanılabilir. Ellerim onun meme yerini, onun kıllı göğüs gitti. Benim parmak benim göğüsleri üzerinde Carl'ın eylem olarak, aynı basınç ve Carl'ın göğüsleri hareketi uygulanır. Merak ettim bu kadar bir turn-benim için olduğu gibi Carl? Benim meme sert; benim horoz dik ve benim göğüsleri ve benim horoz arasında bir bağlantı hissediyordu.
midem serilmesi; Carl bana üstünde olmak, kısmen çökmüş ve o benim boyun, kulaklar ve arkasında öpebilirim yüzden eğildim yanak. Mary izlerken, bir sandalyeye oturdu.Meryem, yatağın yanında oturdu çıkın; ben orada unutmuştu.

Carl, dudaklarımda onun horoz yerleştirin ileri hareket, göğsüme oturup hareket. Ben Carl istiyor ve ağzıma açmak biliyorum. Carl kayaların önüne doğru, dudaklarımın dişlerin üzerine kıvrılmış ve horoz dudaklarım üzerinde kayar. Carl kayalar benim sıcak, ıslak ağız girmek için onun horoz neden ön. Ellerimle hala onun göğüsleri okşama duyuyorum. Mary Carl ağzıma lanet gibi, Carl'ın horoz öpüşme ve emme, yalama beni izliyor.

Sonraki, Carl altmış dokuz pozisyonuna geçer. Ben göremiyorum, ama benim cock ağzını hissedebilirsiniz. Carl kalçalarına yüzüme doğru hareket ve benim ağzına onun horoz düşürür yükseltir. Carl şimdi yarım horoz ağzımda olduğunu zevk, benim ağzına onun horoz derin kayabilir. Ben Carl'ın horoz başkanı tickle Dilimde kullanabilirsiniz, o duraklar her zaman, tüm doğru yerlerde onu tickle Bana bir saniye verir.

Birkaç dakika sonra, Carl ağzıma onun horoz kaldırır ve kıçını santim uzakta benim ağzından yani kalçalarına taşır. Başımı kaldırıp onun delik temas. Carl showered ve temiz vardı. Ben temiz bir adam rimming umursamıyorum. Mary daha iyi bir görünüm elde eğilir, duruyor. Carl ve ben izlerken, odasında bulunan hissediyorum

Onun eylemleri yönettiği ve senaryosunu pozisyonları sanki, Carl tekrar hareket eder. O benim mide beni üzerinde yuvarlar. Carl kafama diz çöker, ve beni onunla yüzleşmek için kafa açın. Ben ağzına horoz alabilir ve o ağzıma fuck kalçalarına kullanabilirsiniz. Carl, onun benim popo ile ulaşır benim çatlak ve parmakları benim delik bulur. Kıçım sıkı ve hiç veya az penetrasyon hissettim. Meryem başucundaki taşınır yağlayın bir tüp çıkarır. Ben Carl'ın horoz sucked ve o sonraki yapacağını anladı.

Mary Carl'ın yandan ve benim deliğe yağlayın koyarak, benim çatlamak arasında kaymış sonra Carl'ın taraftan bazı yağlayın koyar. Carl'ın parmak şimdi girer ve rektum içine daha derin bir soruşturma olabilir. Ben hiç acı hissettim, ancak çünkü kıçımı bir adamın parmak rahatsız olma hissettim. Bir doktor dışında, bu ilk anda ben kıçımı bir adamın parmağı vardı. Carl benim prostat ulaşan içinde iki parmak yerleştirilir. Benim rektum içinde Carl parmaklarını benim işemek delikten sızan sonuçlanan doğru konumu, pre-cum bir basınç yerleştirilir. Beni my ass fucking Carl'ın horoz ve Carl parmak emme, bütün her şeyi oluyor görebileceğiniz Meryem bir konumda duruyor. Benim pre-cum çarşaf üzerine damladı.

Ben prostat masajının keyfini başladı, ama ben önümüzdeki ne olacağını anladı. Bunun için hazır mıyım? Carl fazla yağ geçerlidir. Bir adam kıçımı girmek için hazır mıyım? Ben anal seks acı olduğunu okudum ve eğer önlem alınmazsa doğru bazı gerçek zarar yapabileceği. Ben iki adam izlerken, Mary'nin fantezi hayır demek istemedim.

Carl pozisyonları ve arkamda hamle değiştirir. Ben Carl bacaklarım aralarındaki dizlerinin olarak yayılması ile benim mide hala da öyleyim. O sonraki geliyor ne için bana konumlandırmak için benim kalça üzerine çeker. Carl'ın elleri ağırlığı destek benim vücudun her iki tarafında. Yanımdaki Carl'ın bacakları hissedebilirsiniz. Ben Carl bana tanıştığımız ilk defa fuck planlanan olmadığını merak ediyorum. Belki çok erken geldi ve şimdi onun kız arkadaşı izlemek istedim bahane kullanmıştı tekrar buluşalım. Ben çıplak yüzü aşağı değilim, yukarı popo ve maruz bacaklar ayrı ve kıçımı deliği Tüm yazılarını görmek için. Onun teslim bir adam ona dönecek olabilir Ben, Carl merak. Bu noktada, ben geriye bakmak ve Mary Carl'ın horoz için uzanarak, yatakta yatan görebiliyordu.Ben o benim delik sıraya horoz yol gösterici olduğunu fark etti; şimdi gerçekleşmiş benim delik fuck gidiyor. Anal seks bu bedenim gerildi bilerek zarar vermek gerekiyordu.

Carl'ın horoz başkanı benim delik iter ve girmiyor. Yapmam gereken ne emin benim delik karşı onun sertlik hissediyorum, ama ben sıkı am, bakire değil; O dener. Üst Carl komuta pozisyon hakim. Carl ne olduğunu ve ne için ne olup bittiğini kontrol eder.

Ben, bana Mary'nin sesini söyleyerek duydum "Sakin ol," ben yaptım. Yine onun horoz güdümlü ve Carl ileriye iter. Onu şimdi hissediyorum, ya da sıcak ve sert bir şey benim anal sfinkter geçmiş itti hissediyordu. Ben bazı ağrı hatırladım ama çok zevk hissettim.Mary Carl'ın horoz rehberlik etmeyi sürdürdü ve bana dinlenmek için hatırlattı. Carl benim yağlama delik onun horoz iterek basıncı sabit tutulur. Artık zarar vermeye başladı, ben öyle dedim, ve Carl durdu ve biraz ve durdu çıkardı. Acı haz duygusu ile değiştirilir, yatıştı. Zevk, Carl kıçımı mesajlaşma benim prostat yaptığı iki parmak vardı gibi.

Sert ve dik Carl'ın horoz ayakta başka erkekler mi daha büyük görünüyordu. Benim deliğe onun bütün almaya ben mümkün olmadığını sorguladı. Ben ağrı bağırdı. Tamam şimdi daha iyidir, ben onu durdurdum hissedene kadar onun yolunu inçlik. O tekrar kadar itin böylece beni sonra çekilmesinde kadar aşağı onun horoz itme onun pelvik kullanmaya başladı.

Ben sfinkter kasları hem sıkı Carl'ın horoz kapmak hissediyorum ve penis tutarak benim sfinkter kasları onun horoz slaytlar gibi sıkıca onu tutarak olabilir. Carl benim gibi sıkı ve sıcak hissettim. Ben bedenimi bir sıkma ve zonklama, seğirmesi ile bu istismara tepki hissediyorum. Carl'ın sert horoz benim rektum penis mil boyunca bir "masaj" hissine neden, ritmik kasılmalar kurarak beni istemsiz tepki neden olur nüfuz.
Google Plus'ta Paylaş

Türk Porno Arşiviniz Unknown

Cepten Bedava En Yeni HD Sikiş Videoları ve Porno Sex İzle İndir ... Description: Türk kızı teen genç liseli porno izle indir banyo pornoları movil genç liseli sikiş ... yeni pornolar fake taxi fake hospital ve public porn kategorilerimizde vardı hepinizi sitemizde mutlu sıcak dakikalar geçirmeye bekliyoruz..hamile pornoları kanlı kızlık bozma pornoları en özel sex hikayeleri nette ilk görülecek çizgi porno filmler Porno, seks izle, sikiş izle, porno indir, mobil, türbanlı, türk porno, sikiş indir, sesli, türkçe, yerli, bedava seks erotik filmleri izle. en güzel animasyon çizim anime pornolar ile sitemizde güzel vakit geçireceksiniz ayrıca yorumlaşarak kendinize sex partneride bulabilirsiniz sitemizdeki videolar izinli paylaşılmıştır sizde porno resim ve porno videolarınızı göndererek yayınlanmasını isteyebilirsiniz
    Blogger Comment